• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Ще бъде осигурен автомобил за гласоподавателите от община Петрич, които искат да бъдат превозени в изборния ден

Ще бъде осигурен автомобил за гласоподавателите от община Петрич, които искат да бъдат превозени в изборния ден. Това каза за БТА Кирил Стойков-секретар на общинската администрация. Хората, които искат да се възползват от тази възможност, трябва да позвънят на телефон: 69-112 с кода на град Петрич. 
От администрацията уточняват, че организацията на изборния ден протича нормално. Очаква се бюлетините да пристигнат в града в четвъртък, а тяхното разпределение в секционните избирателни комисии ще започне в събота около 12:00 часа. 
На територията на община Петрич са обособени 88 редовни и две подвижни секции, добави Кирил Стойков. В 69 от секциите в общината избирателите ще имат възможност да изберат дали да гласуват с машина или само на хартия. Секциите, в които ще се гласува само на хартия, са 21. Дали да се разположат машини зависи от броя на избирателите, които ще гласуват в секциите. Ако броят на хората е над 300, процесът на гласуване включва хартиена бюлетина и електронно гласуване чрез машина. При по-малко от 300 избиратели се гласува само на хартия. 
В Община Петрич ще бъдат обособени четири секции за гласуване на хора с увредено зрение или затруднено придвижване. Те ще се помещават в Трето основно училище „Гоце Делчев“ и в Четвърто основно училище „Христо Смирненски“, добави още Кирил Стойков, секретар на Община Петрич.

Previous Post

Калоян Илиев – Кокимото подрежда изложба с произведения от личната си колекция

Next Post

Библиотеката в Търговище отбелязва 95 години от рождението на проф. д-р Слави Славов

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми