• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Нова услуга в община Тунджа дава бърз достъп за подаване на сигнали и жалби от граждани и организации

Община Тунджа въведе нова услуга, даваща възможност за бързо и безплатно свързване на гражданите със служител от администрацията за получаване на нужната им информация, подаване на сигнал или жалба, съобщават от общинския пресцентър.
Услугата е наречена Free call (от англ. ез. – „безплатно обаждане“), като тя е достъпна през сайта на Общината на адрес: https://tundzha.bg, посочват от администрацията. В долния ляв ъгъл на началната страница са разположени два бутона – „зелена слушалка” – за свързване през централата със съответния служител, компетентен по проблема, който се поставя, както и икона с „пощенски плик” – за подаване на писмени сигнали и запитвания. От нововъведението могат да се възползват граждани, институции и организации.
Услугата по директно телефонно свързване със служител е активна в работното време на администрацията – от 8:00 до 17:00 часа, от понеделник до петък, посочиха още от община Тунджа.

Previous Post

Ахмед Доган обяви, че няма да бъде депутат от „Алианс за права и свободи“ в новия парламент

Next Post

Есенният салон в Париж отличи картина на Михаил Камберов сред творби на близо хиляда артисти от над 50 държави

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. View more
Приеми