• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

„Фрапорт Туин Стар“ ще заложи на силен маркетинг за повече полети на Летище Бургас, обяви директорът Михаел Ройш

Летище Бургас ще заложи на силна маркетингова кампания, с която да увеличи полетите не само през летния туристически сезон, но и извън него. Това коментира пред журналисти в Бургас главният изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД Михаел Ройш, разкривайки плановете на компанията за подобряване на въздушната свързаност на аеропорта.

„Много е важно да направим всичко възможно, за да подсилим сезона до неговия максимум. Това, което трябва да направим, е всъщност да привлечем повече клиенти, а оттам нататък и повече авиокомпании, които искат да оперират до Бургас. Това е наш приоритет“, каза той.

Ройш подчерта, че привличането на нови превозвачи изисква интегрирана стратегия, включваща съвместен маркетингов фонд с местните власти. Основната задача би следвало да бъде идентифициране на онези пазари, които могат да донесат най-висока добавена стойност за региона – стана ясно от думите на главния директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД.

„Няма как сами да променим сезонността – това е въпрос на сътрудничество. Затова сме в постоянен диалог с местната власт, за да действаме координирано и ефективно“, допълни Михаел Ройш.

Той коментира и предстоящия основен ремонт на пистата на Летище Бургас, който според него е напълно наложителен и не търпи отлагане, независимо от общественото напрежение по темата. „Пистата е гръбнакът на всяко летище. Безопасността на пътниците и полетите е абсолютен приоритет. Всяка инфраструктура има живот – дори и най-добре поддържаната писта след време се нуждае от основен ремонт. Така беше и с Летище Варна преди десет години, когато цялото движение временно бе пренасочено към Бургас“, обясни директорът на местното подразделение на „Фрапорт“.

По думите му в момента се извършват ежедневни инспекции на съоръжението, но това е временно решение. В допълнение към пътническия трафик, Летище Бургас обслужва и значителен обем товарни полети, което налага още по-високи стандарти за устойчивост и безопасност, добави той.

Ройш подчерта, че няма как да се правят компромиси, когато става дума за тежки машини, кацащи на писта, достигнала края на своя експлоатационен цикъл.

/ЕС/

Previous Post

Вицепрезидентът на Академията на науките в Узбекистан Абдуразак Мирзаев се срещна със земеделски производители и животновъди в Свищов

Next Post

Издирван българин ще бъде предаден на полските власти за наказателно преследване за пране на пари

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми