• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Ново модно преживяване в сърцето на Бургас – откриха мултибранд стор със световни брандове на специални цени

Ново модно преживяване в сърцето на Бургас – откриха мултибранд стор със световни брандове на специални цени

Трансформираното първо ниво на TriA City Centre е с концепсия от ново поколение, вдъхновено от европейските модни столици
18 Юли 2025, Петък, 11:46 ч.

Автор: Анна ДОБРЕВА-БАКАЛОВА; снимки: Живко ТОДИНОВ

Пространството впечатлява със съвременен интериор, широки витрини, премиум обслужване и модерно визуално представяне на брандовете

Бургас вече официлно има своята модна точка на картата – и тя е точно това, което градският стил изисква. Съвременно, вдъхновено и пълно с избор – така изглежда трансформираното първо ниво на TriA City Centre, където под един покрив оживяват емблематични брандове като BOSS, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, DKNY, EA7 и Armani Exchange.

Представители на модерния лайфстайл в Бургас – Мартин Германов и Елена Неделчева, заместник кметът на Община Бургас по финанси, бюджет и икономика – Станимир Апостолов и мениджърът на TriA City Centre Веселин Харизанов, прерязаха лентата и официално откриха новото пространство за мода и шопинг в морския град

Пространството е ново поколение мултибранд департмънт сторе – място, където пазаруването не е просто нужда, а усещане за класа. Интериорът е модерен, светъл и отворен – с прозрачни елементи, широки витрини и визуално изразено присъствие на марките. Всеки детайл говори за стил, комфорт и отношение към модата.

Колекциите включват актуални и подбрани модели от предходни сезони, насочени към онези, които търсят не просто дрехи, а израз на себе си. Модата тук е достъпна – и същевременно селектирана. А цените? Специални – точно толкова, колкото да направят изживяването още по-приятно.

„Създадохме място, което отговаря на съвременните очаквания за стил, качество и пазаруване като преживяване. Вярваме, че новото ниво ще постави Бургас на картата на градовете с актуално модно предложение и отношение към детайла“, коментира Веселин Харизанов, мениджър на TriA City Centre.

Като част от активацията „Стани лице на откриването“, в събитието се включиха и представители на модерния лайфстайл в Бургас – Мартин Германов и Елена Неделчева. Те застанаха пред обектива в специално обособени зони в магазина, където посетителите можеха да се снимат с новите колекции и да споделят преживяването в социалните мрежи.

Модният етаж вече е отворен за посетители всеки ден по стандартното работно време на TriA City Centre. Проектът е част от дългосрочната визия на мола за развитие и позициониране като място, където стилът и градският живот се срещат.

Брандовете, представени на новото модно ниво в TriA City Centre въплъщават естетиката на съвременния градски стил, където минимализъм, класа и увереност се преплитат. Те се обръщат към хора с динамичен начин на живот – професионалисти, пътуващи, личности с отношение към детайла и визията си, които ценят съчетанието между комфорт и престиж.

От изчистената елегантност на BOSS до младежката енергия на Armani Exchange и спортно-градската идентичност на EA7 – тези марки създават модна култура, а не просто облекло. Колекциите са насочени към клиенти, които не правят компромис с качеството и търсят стил, който говори за тях още преди самите те да проговорят.

Посети новия моден етаж в TriA City Centre – вече отворен всеки ден. Потопи се в атмосферата, открий любимия си бранд и се възползвай от специалните оферти. Защото стилът не чака. А ти?

В категории:

Бургас

Previous Post

Хотелиер си направи суши от жив сафрид с водорасло и доказа, че морето ни е чисто

Next Post

Асоциация „Ная“ от Търговище е отличена с наградата „Проект на годината“ на Фондация „Лале“

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. View more
Приеми