• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Центърът за градска мобилност премахна още пет „кални точки“ в столични райони

Центърът за градска мобилност (ЦГМ) реновира изцяло пространства за паркиране, като част от инициативата на дружеството за премахване на т.нар. кални точки. Обновени са няколко терена в столични райони. Това съобщиха от пресцентъра на ЦГМ.

Нов облик имат паркингът на ул. „Беломорски проход“ пред бл. 47 в район „Лозенец“, паркингът на ул. „Мала планина“ в същия район, както и теренът между блокове 14 и 16 на ул. „Димитър Манов“ в кв. „Иван Вазов“. Реновирани са също пространството на ул. „Свети Врач“ в кв. „Иван Вазов“ и южният тротоар на ул. „Оборище“ – в участъка между ул. „Черковна“ и ул. „Буная“ в район „Оборище“.

Инициативата, чиято цел е възстановяване и подобряване на градската среда, е финансирана със средства от платените винетни стикери на живущите в зоните за почасово паркиране. ЦГМ инвестира 30% от тези приходи обратно в подобряване на зоната, с приоритет върху премахване неподдържани терени, често използвани за паркиране.

Реконструкциите на тези терени през настоящата година започнаха в края на миналия месец с първите два обекта в районите „Триадица“ и „Лозенец“.

Всички места са избирани в тясно сътрудничество с районните кметове, посочиха от ЦГМ и добавиха, че продължават да работят активно за обновяване на хоризонталната и вертикална маркировка в зоните. 

В началото на месеца ЦГМ съобщи за премахнати „кални точки“ в зони за платено паркиране в районите „Триадица“,„Лозенец“ и „Възраждане“.

 

/БИ/

Previous Post

Общинският съвет в Неделино ще гласува поемане на дългосрочен дълг за специализиран автомобил за тъжни ритуали

Next Post

Близо сто човека от Търговищко са се изследвали за хепатит в кампания на РЗИ

Comments (0)

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми