Автор: Флагман.бг
Фестивалът на светлината се превърна в сензация по родното Черноморие и обещава още по-мащабно издание през 2026 г.
С четири вечери, наситени със светлинно изкуство, емоции и хиляди посетители, фестивалът LUNAR: Море от светлини категорично се утвърди като новото културно бижу на лятото в България. От 1 до 4 август Царево и съседните морски курорти Лозенец, Ахтопол и Синеморец се превърнаха в жива сцена на изкуство, технологии и природа – вълнуващ синтез, който накара и местни, и туристи да погледнат родното Черноморие с нови очи.
Инсталации, които сякаш идват от бъдещето, дело на артисти от различни държави, изрисуваха фасади, улици и дори цели пейзажи с цвят, светлина и емоция. Социалните мрежи буквално прегряха от снимки и клипове, а хаштагът #LUNAR се нареди сред най-споделяните в България.
„Изкуството няма нужда от сцена – то самò създава сцени от живота“ – коментираха възторжени гости, наблюдавайки как обекти, които всекидневно подминаваме, оживяват и се превръщат в част от артистичния разказ на LUNAR.
Фестивалът бе реализиран благодарение на Община Царево, MP Studio, Министерството на туризма и внушителен списък с корпоративни партньори, сред които Black Sea Gold Поморие, BRITA Bulgaria, Grand Resort Павел баня, Ibank, Бензиностанции Инса Ойл, MASTERHAUS, Ocean Investments, Office 1 Bulgaria, Победа, информационна кампания ПромениКартинката на Philip Morris International, Еуратек ООД (официален вносител на Škoda в България) и VIP Security.
Интересът бе толкова голям, че организаторите вече загатнаха за следващото издание през 2026 г., което се очаква да бъде още по-мащабно и да включва нови локации, сред които Варвара и други „тайни точки“ по брега. Дори се планират проекции в самото море край Лозенец – нещо невиждано досега в България.
„Следващият LUNAR ще надмине очакванията. Вярваме, че изкуството трябва да стигне до хората – точно там, където те живеят, мечтаят и почиват“, споделиха от MP Studio.
Последни коментари