• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Виното е най-добрият начин да спрем времето и да го затворим в бутилка, каза испанският винопроизводител Хуан Хесус Валделана в Пловдив

Виното е най-добрият начин да спрем времето и да го затворим в бутилка. Вътре в една бутилка е затворена личността на хората. Това каза испанският винопроизводител и собственик на винарна Bodegas Valdelana Хуан Хесус Валделана. Той бе сред лекторите, които взеха участие във втория панел на Деветата Глобална конференция за винен туризъм на Световната организация по туризъм на ООН в Пловдив днес. 

Организирана от Great Wine Capitals Global Network, тази сесия представи изтъкнати примери от практиката на водещи винарски региони по света. Лекторите споделиха най-добрите практики, които подчертават как креативните стратегии, междусекторното сътрудничество и силната връзка с местната идентичност и наследство са довели до успешни и иновативни инициативи в областта на винения туризъм.

Валделана първо представи видео, което разказва пътя на създаване и развитие на избата, след което сподели практики, които прилагат за развитие на винения си туризъм и привличане на потребители. „Посвещаваме се на хората и на виното и на всичко, което произвеждаме. Няма нищо по-добро от това да творим, за да доставим удоволствие и радост на някого. Това, което искаме да създадем, е едно специално чувство и спомен, който да остане във вас“, каза винопроизводителят. По негови думи хората, които пристигат в тяхната винарна, искат да научат повече за историята и по-малко за същинското винопроизводство. 

Друг от лекторите – Франсиско Брагони, мениджър „Хотелиерство и винен туризъм“ в Bodegas Salentein, Аржентина, посочи, че за тяхната винарна хората са най-важни, защото именно те са посланици на тяхната марка. „Всеки един от хората, които ни посещават, си създават незабравим опит и изживяване с нашата марка“, каза Брагони. Той представи и практиките, чрез които развиват винения си туризъм. те наблягат на гастрономия и организиране на разнообразни мероприятия, но най-водещо при тях е отношението към хората и потребителите.

По-късно той посочи как се справят с внедряването на новите поколения в бизнеса. „Минаваме през един момент на смяна на поколенията, който е много важен. Затова постоянно работим върху въпроса как да мотивираме младите екипи. Най-важна е близостта до хората. Мислим, че това е най-мотивиращо за младите хора. Нашата връзка е много по-важна от това, че правим вино. Помним, че те имат семейства и се грижим за тях. Признанието също е много важно. И не на последно място – развитието на кадрите“, обясни Франсиско Брагони. 

Третият от лекторите – Хорхе Алвес, генерален мениджър и винопроизводител в Quanta Terra Douro, също разказа историята и сподели практиките на винарната. Те наблягат на организиране на изложби, поетични рецитали и концерти, както и планират да представят на пазара серия лимитирани бутилки, изрисувани на ръка. „Цялата екосистема на винарството и винения туризъм е много комплексна и винаги общността присъства в нея“, каза той. 

/ВЙ/

Previous Post

Общо 48 са детските градини и ясли в страната, които се строят или реконструират по програмата на МОН, съобщи министър Красимир Вълчев

Next Post

Окръжната прокуратура в Ловеч внесе в съда обвинителен акт за убийство срещу 32-годишен мъж

Comments (0)

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. View more
Приеми