Каква е реалната роля на социалните медии и нововъзникващи технологии в развитието на винения туризъм, беше една от темите на фокус през втория ден от Деветата Глобална конференция за винен туризъм на Световната организация по туризъм на ООН в Пловдив днес. Лекция по темата изнесе президентът на Enodigital Емануел Троно.
Той обясни защо творческото разказване на истории и сетивният дизайн променят начина, по който се възприема и се популяризира виненият туризъм. От въздействащи медии и интерактивни изложби до цифрови разкази и мултисетивни пътешествия, този майсторски клас представи как дестинациите и винарските изби могат да създадат преживявания за посетителите, които да отдадат заслужено признание на тероара, да привлекат международна публика и да почетат местната култура.
По думи на Емануел Троно виненият туризъм е толкова важен, тъй като носи на потребителите изживяване и спомени. „Виното никога не е просто една чаша, това е част от историята. Около 75 процента от винарните споделят, че развитието на социалните им мрежи е довело до повече посетители и развитие на винения туризъм“, каза президентът на Enodigital.
Според него един от ключовите аспекти на успешния винен туризъм е разказването на истории. Добър подход за това е създаването на съдържание под формата на кратки видеа в ТикТок. „Социалните медии имат възможност да трансформират посетителя и в посланик“, каза Троно. Той обясни, че чрез социалните мрежи гостите имат възможност да се свържат по по-различен начин с винарните. Те се тагват от съответните места, пишат коментари и ревюта и публикуват снимки, което създава връзка между вас и хората. Социалните медии не заместват истинското преживяване, но го подсилват, каза още Емануел Троно.
/ВЙ/
Последни коментари