Община Силистра въведе система за бърза обратна връзка чрез сканирането на QR код и попълването на кратка анкета. Иновативният подход цели подобряване качеството на предлаганите услуги, насочени към гражданите, съобщиха за БТА от администрацията.
На входа на сградата на общината и на други ключови места и обекти, свързани с различните дейности общинската администрация, са поставени стикери с QR кода. По този начин процесът на оценка ще бъде лесен и достъпен за жителите и гостите на Силистра. Те трябва да сканират кода с мобилните си телефони и да отговорят на пет въпроса. По този начин могат да бъдат идентифицирани както силните страни на администрацията, така и потенциалните слаби звена, които се нуждаят от корекция и подобрение.
Анкетата е анонимна и ще позволи на администрацията да получи реална оценка на ефективността на своите действия. От ръководството на община Силистра призовават всички граждани активно да се включат. Стикерите ще бъдат активни до края на годината, а от администрацията ще събират и анализират постъпилите данни на регулярна база, за да могат да предприемат своевременни мерки за подобряване на обслужването.
/ТТ/
Последни коментари