• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Конкурс за нова песен подкрепя млади таланти с професионални записи и концерт

Конкурс за нова авторска песен New University Talent има за цел да популяризира младите таланти, да създаде първите им професионални записи и да насърчи обучението по музика в България. Това съобщават от Нов български университет, които са инициатори заедно с bTV Radio Group.
Под мотото „Ти задаваш тона“ конкурсът предлага възможност за участие на автори и изпълнители на възраст между 15 и 30 години. Условията за участие изискват песните да са само на български език и да не са излъчвани в радио или телевизионен ефир, да не са публикувани в онлайн платформи.
НАГРАДИТЕ
Жури от български артисти и представители на инициаторите ще определи наградите в конкурса. Публиката ще има възможността да гласува за свой фаворит.
Наградите включват участие в музикален уъркшоп с български артист, професионален звукозапис на песента и заснемане на Production Video в радио-телевизионния център на НБУ. Освен това победителите ще получат шанса да се представят пред широката публика чрез галаконцерт, излъчван в дигиталните канали на НБУ и да се включат в ефирите на bTV Radio Group.
Един изпълнител ще получи и специалната награда на bTV Radio Group за артистично присъствие, майсторско владеене на музикални техники и подходящото им прилагане в изпълнението, стилна визия и отлични комуникационни умения, съчетани в единен професионален подход към представянето.      
/ДД

Previous Post

Българите в Нидерландия да се информират за очакваните демонстрации и затворени пътища в страната, препоръчват от МВнР

Next Post

Борис Желев прави изложба в Севлиево

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми