• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

„Билла“ вмириса центъра на Бургас, няма ли кой да ги глоби

На място са разположени пет контейнера за смесени битови отпадъци, реалността обаче показва, че често се използват неправилно.
17 Юли 2025, Четвъртък, 12:10 ч.

Автор: Иван КОЛЕВ, снимки и видео: Иван КОЛЕВ

Вижте на какво е заприличала ул.“Мара Гидик“

Вижте на какво прилича ул.“Мара Гидик“ в центъра на Бургас. „Билла“ я превърнаха в сметище. През лятото вони и не се диша, а цялото пространство около контейнерите е трайно замърсено. Това сигнализира читателят на Флагман.бг Виктор Христов, който живее в непосредствена близост.

По думите му в горещо време не може дори да си отвориш прозореца, защото идвала крайно неприятна миризма. Той пита дали изобщо някой проверява този обект на веригата и защо мениджмънтът е оставил да се сложи подобно петно върху бранда, познат в цяла Европа.

Според очевидци служители на „Билла“ редовно оставяйки чували, кашони, остатъци от храна и течности директно на земята. Това водило до замърсяване на настилката, която се покрива с петна, засъхнали и лепкави течности и различни отпадъци, разнасяни от вятъра и животни. Направо изглежда гнусно, категорични са бургазлии. 

Мнозина вече предпочитат да избягват „Мара гидик“, особено през топлите месеци, когато високите температури само засилват неприятната атмосфера.

Повече за случая можете да видите в нашите снимки и видео кадри.

Снимка на наш читател, през късните часове на денонощието, когато се изхвърлят най-много битови отпадъци

 

Previous Post

Община Рила ще кандидатства за безвъзмездно финансиране за изграждане на фотоволтаични централи и електрически автомобил

Next Post

Общинският съвет в Лозница гласува да бъдат отпуснати еднократни финансови помощи на ученици с изявени дарби

Вашият коментар

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми