• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Над 100 хиляди моторни превозни средства, водачи и пътници са проверени за периода от 18 до 24 октомври по данни на МВР

За периода от 18 до 24 октомври са проверени 102 612 моторни превозни средства, като е извършен контрол на 117 499 водачи и пътници. Съставени са 30 814 фиша и 6091 акта за установени административни нарушения, съобщиха от МВР. Постъпилата сума от наложени фишове, наказателни постановления и електронни фишове 2 549 079, 90 лв.
В рамките на изминалата седмица са установени общо 171 водачи, качили се зад волана след употреба на алкохол –  от тях 103 шофирали след употреба на алкохол от 0,5 до 1,2 промила и 68 – с над 1,2 на 1000, а 20 са отказали тестване. Под въздействие на наркотици са засечени да шофират 90 водачи, 26 са отказали да бъдат тествани.
За последното денонощие  са проверени 15 694 моторни  превозни  средства. Извършен е контрол на 17 845 водачи и пътници. Съставени са 4375 фиша и 900 акта за установени административни нарушения. В рамките на изминалия ден са установени общо 22 водачи, качили се зад волана след употреба на алкохол – 15 от тях са шофирали след употреба на алкохол от 0,5 до 1,2 промила, и 7 – с над 1,2 на 1000, един е отказал тестване. Под въздействие на наркотици са засечени да шофират седем водачи.
БТА припомня, че за периода от 11 до 18 октомври са проверени 100 870 моторни превозни средства, както и 115 980 водачи и пътници. Съставени за 30 048 фиша и 6312 акта за установени административни нарушения. 

Previous Post

Осигуряването на достоен труд и социална сигурност за всички работници е приоритет на социалното министерство, каза заместник-министър Наталия Ефремова

Next Post

Националният литературен музей пази паметта за годината живот на младото семейство Пейо Яворов и Лора

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми