• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Общо 1200 любители колоездачи ще участват в третото издание на L’Étape Bulgaria by Tour de France, чийто домакин е град Пещера

За трета поредна година България е част от световната верига за аматьори  L’Étape Bulgaria by Tour de France. 

Тазгодишното издание на състезанието за шосейно колоездене за любители е в община Пещера. Общо 1 200 състезатели от 16 държави ще се включат на 10 август в надпреварата в две дистанции – 58 км и 112 км, каза пред журналисти представителят на организаторите Даниел Дуков. Той добави, че предизвикателство пред участниците ще бъде 24-километровото изкачване до курортното селище „Св. Константин“. Дуков даде много висока оценка на изградената инфраструктура в община Пещера, която дава възможност за провеждане на престижното състезание.

Кметът на родопската община Йордан Младенов заяви, че освен състезателната програма, домакините днес и утре са подготвили и атрактивни съпътстващи събития – семейно колоездене с 5-километров маршрут, възможност за се види музеят на открито на Тур дьо Франс, концерти и изненади за гостите.

Гост на събитието, който даде и старт на проявите, беше вицепремиерът без портфейл Атанас Зафиров. Той отбеляза, че събитието дава възможност България да е част от голямата спортна сцена. То е и доказателство за стремежа за популяризиране на активния начин на живот и възможностите, които обединяват хората по целия свят. По думите му участниците ще се превърнат в добри посланици на страната, на нашия туризъм и природните красоти на Родопите.  

/ИК/

Previous Post

Две фотографски изложби подреди Константин Зайков в рамките на „Банско джаз фестивал“

Next Post

Още един огнен ад в Бургаско! Пожарът в Сливово отново се разгоря, пращат единия хеликоптер да гаси

Comments (0)

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми