• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

TriA City Centre вдига летвата в модата: Откриване на трансформираното първо ниво с премиум марки (СНИМКИ)

TriA City Centre вдига летвата в модата: Откриване на трансформираното първо ниво с премиум марки (СНИМКИ)

Събитието е с отворени врати за всички. Не се изискват покани или регистрация
15 Юли 2025, Вторник, 14:04 ч.

Автор: Флагман.БГ

Тук доказват, че Бургас може да бъде в крак с най-актуалните тенденции

Градският мол в сърцето на Бургас – TriA City Centre, отваря нова страница в историята си. След основен ремонт на цялото първо ниво, в четвъртък, 17 юли от 18:00 часа, ще бъде официално открито напълно преобразено модно пространство, което обещава ново преживяване за почитателите на стила.

Посетителите ще имат възможност да се потопят в премиалната атмосфера на водещи световни марки като Armani Exchange, BOSS, Calvin Klein, DKNY, Tommy Hilfiger и EA7. Новото ниво е изцяло посветено на модата и предлага колекциите на тези брандове във формат аутлет – с отстъпки, които правят луксозната визия по-достъпна от всякога.

Събитието е с отворени врати за всички. Не се изискват покани или регистрация – всеки, който иска да бъде сред първите, които ще се докоснат до новото лице на градската мода, е добре дошъл.

TriA City Centre отново доказва, че когато става въпрос за стил, Бургас може да бъде в крак с най-актуалните тенденции, като предлага качество, визия и преживяване на световно ниво – в самото сърце на града.

 

В категории:

Бургас

Previous Post

Сесията на ЮНЕСКО, която е председателствана от България, премина изключително успешно, каза министър Мариан Бачев

Next Post

Започва процедура за увеличение площта на защитена местност Дупката край Ивайловград, с цел да бъдат опазени диви орхидеи и прилепи

Вашият коментар

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми